Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 1 års garanti på platsen, via kurir eller inlämning) - 3 år - på platsen - svarstid: NBD - CPN - för ThinkCentre M70q Gen 3; M70s Gen 3; M75t Gen 2; M80q Gen 3; ThinkCentre neo 30a 27; 50a 24

Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 1 års garanti på platsen, via kurir eller inlämning) - 3 år - på platsen - svarstid: NBD - CPN - för ThinkCentre M70q Gen 3; M70s Gen 3; M75t Gen 2; M80q Gen 3; ThinkCentre neo 30a 27; 50a 24 5WS1K04210
Dolt pris
Information
9876 i lager
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS1K04210
 
  • Onshore teknisk callcenter-support från Sydney, NSW
  • Vardagar kl. 07.00-19.00 teknisk support från callcenter
  • Prioritering av arbete* och reservdelar på plats nästa arbetsdag
  • Utsedd teknisk kundansvarig på plats för specialiserad felsökning
  • En enda kontakt för heltäckande ärendehantering för att se till att alla ärenden avslutas
  • OEM-programvarusupport (Original Equipment Manufacturer) för att stödja mer än hårdvara
Lenovo Premier Support erbjuder ANZ-baserad avancerad felsökning och heltäckande ärendehantering.

När IT-budgetarna krymper vill du öka effektiviteten hos dina befintliga interna IT-supportteam. Lenovo Premier Support hjälper till genom att tillhandahålla högutbildad personal för support under utökade öppettider med fokus på avancerad felsökning och dedikerad ärendehantering.

 

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr