Dell Uppgradera från 1 År Basic Onsite till 3 År Basic Onsite - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 2 år (andra/tredje året) - på platsen - kontorstider/5 dagar i veckan - svarstid: NBD - för Latitude 3120, 3140, 3340, 3420, 3430, 3440, 3450, 3520, 3540, 3550

Dell Uppgradera från 1 År Basic Onsite till 3 År Basic Onsite - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 2 år (andra/tredje året) - på platsen - kontorstider/5 dagar i veckan - svarstid: NBD - för Latitude 3120, 3140, 3340, 3420, 3430, 3440, 3450, 3520, 3540, 3550 L3SL3_1OS3OS
Dolt pris
Information
0 i lager
Inleverans: 2024-07-30
DellTillverkareDellArtnr
L3SL3_1OS3OS
 
  • Täcker reparation eller utbyte vid tillverkningsfel
  • Support på plats efter fjärrdiagnostik
  • Online- och telefonsupport är endast tillgänglig måndag-fredag på lokal arbetstid
Dells basgaranti täcker reparation eller utbyte vid tillverkningsfel. Med tjänsten Onsite Service görs först en fjärrdiagnos och om Dells tekniska experter bedömer att det inte går att lösa situationen genom fjärrsupport besöker en supporttekniker platsen, vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar. Support när du behöver det, där du behöver det – bekvämt och praktiskt.

Dell rekommenderar ProSupport – Om du behöver support på andra tider än kontorstid så kan det vara bra att uppgradera till ProSupport.

Tillgänglighet och villkor för Dell Technologies-tjänsterna varierar beroende på region och produkt. Kontakta en säljrepresentant för mer information.

 

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr