Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 3 års garanti på plats) - 5 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkCentre M70q Gen 2; M70q Gen 3; M75s Gen 2; M80q Gen 3; M80s Gen 3; M80t Gen 3

Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 3 års garanti på plats) - 5 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkCentre M70q Gen 2; M70q Gen 3; M75s Gen 2; M80q Gen 3; M80s Gen 3; M80t Gen 3 5WS0T36123
Dolt pris
Information
9876 i lager
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS0T36123
 
  • Hardware and software support
  • Dedicated Premier phone support with no menus to navigate
  • Unscripted troubleshooting
  • Direct access to advanced-level technicians
  • A single technical point-of-contact to manage the case through resolution
Vill du uppgradera ditt företags och dina medarbetares supportupplevelse? Med Lenovo Premier Support får både IT-personal och slutanvändare ett VIP-bemötande.

Lenovo förstår dina IT-ansvarigas behov av att öka effektiviteten, minska komplexiteten och hjälpa användarna att hålla verksamheten igång. Lenovo vet att dina slutanvändare förväntar sig snabb och problemfri support. Och Lenovo levererar.

Du får en direktlinje till Lenovos skickligaste tekniker som först lyssnar och sedan levererar avancerad felsökning - utan manus. De utvärderas bl. a. utifrån antalet lösta ärenden vid första kontakttillfället. Det betyder att de fokuserar på snabb och korrekt problemlösning.

 

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr